menusearch
hogoogi.ir

دعاوی ثبت ادرای

header
یکشنبه دوازدهم آبان ۹۸
(0)
(0)
دعاوی ثبت ادرای

اختلافات بین شرکت ها، که هسته اصلی و قدرتمند کارآفرینی و تولید در هر کشوری هستند غالباً از قراردادها و معاملات، ناشی می‌شود.

درک متقابل نسبت به حفظ چرخه فعالیت و استمرار حرکت شرکتها اقتضاء می‌نماید که از طولانی شدن مدت اختلاف، پرهیز گردد و فرایند رسیدگی به آن جنبه تخصصی و تا حد امکان، دوستانه داشته باشد.

موسسه حقوقی و داوری سیف الدین بازوند، با حضور داوران متخصص و کارشناسانی که نسبت به ماهیت کاری و حقوقی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و مقررات تجاری، اشراف دارند برای حل و فصل اختلافات بین شرکت ها آماده قبول داوری ودعاوی شرکتها وسازمانها وادارات و ارائه مشاوره های حقوقی و داوری است.

اختلافات بین شرکاء و سهامداران شرکت ها با یکدیگر و با شرکت، هر کدامش که باشد و به هر دلیلی که باشد ممکن است سبب مختل شدن فعالیت شرکت شود و تاثیر منفی بر سودآوری شرکت به جا بگذارد. بدین لحاظ، داوری و رفع اختلاف در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

موسسه حقوقی و داوری سیف الدین بازوند، با حضور داوران و وکلای باتجربه وکارشناسانی که نسبت به حقوق سهامداران و شرکاء در انواع شرکت های ایرانی اشراف دارند و به مکانیزم های داوری مندرج در اساسنامه شرکت ها یا روش های داوری خارج از اساسنامه شرکت نیز آگاه می‌باشند و همچنین به ماهیت حقوقی شرکت ها، بنگاه های اقتصادی و مقررات تجاری ایران، مسلط هستند برای حل و فصل اختلافات بین شرکاء و سهامداران با یکدیگر و با شرکت، آماده قبول داوری دعاوی حقوقی و ارائه مشاوره های داوری است.

اختلافات بین مدیران شرکت ها، سبب مختل شدن فعالیت شرکت و خدشه به معاملات شرکت می‌شود و تاثیر منفی بر سودآوری شرکت، به جا می‌گذارد و حضور شرکت در بازار را با مشکلات جدی، روبرو می‌نماید. بدین لحاظ، داوری و رفع اختلاف در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی، برخوردار است.

موسسه حقوقی وداوری سیف الدین بازوند، با حضور داوران متخصص ووکلای با تجربه و کارشناسانی که نسبت به حقوق و مسئولیت های مدیران در انواع شرکت ها اشراف دارند و به مکانیزم های داوری مندرج در اساسنامه شرکت ها یا روش های داوری خارج از آن آگاه هستند و همچنین به ماهیت کاری و حقوقی حاکم بر روابط مدیران شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و مقررات تجاری، مسلط هستند برای حل و فصل اختلافات بین مدیران شرکتها، آماده قبول داوری ودعاوی حقوقی و ارائه مشاوره های داوری وحقوقی در این زمینه است.

گالری تصاویر محصول
 معماری
 معماری
 معماری
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر